Dag 1 På ankomst dagen skete der ikke det helt store. Vi brugte en del tid i fly og bus, og da vi ankom til universitet blev vi hentet af vores host familie, hvor vi kørte hjem til dem. Vi fik lidt at spise, mens vi snakkede med dem, hvor efter vi gik i seng.
Dag 2 Den første dag på universitet gik med, at vi skulle have en masse informationer om hvad universitet var, hvad vi skulle forvente af vores ophold. Vi havde en lille smule undervisning. Om eftermiddagen var vi til Shakespeare festival, hvor vi mødtes med den Danske Ambassadør i England.
Dag 3 Vi havde vores første rigtige undervisnings dag, som primært var i Teamwork And Leadership. Vi lavede en masse øvelser, der fik rystede klassen godt sammen.
Dag 4 Onsdag havde vi sidste rigtige undervisningsdag, hvor det var Creative problem solving og business and management, som vi havde nogle forskellige lektioner.
Dag 5 Om Torsdagen var vi på sightseeing rundt i byen, hvor vi startede med at gå rundt på bymuren – Efterfulgt brugte vi noget tid på at gå rundt i byen. Om aftenen var vi til afskeds reception på Universitet for, at tage afsked med dem og vores familier, formelt.
Dag 6 Om Fredagen var vi i York Minster, hvilket var en fantastisk oplevelse. Om eftermiddagen og aftenen brugte vi bare tid sammen i klassen, hvor vi tog ud på universitet og spillede pool, og hyggede os.
Dag 7 Lørdag brugte vi på at rejse fra York til Portsmouth med tog, det tog cirka 6 timer. I toget brugte vi tiden på at sove og Spille kort.
Dag 8 Søndagen brugte vi på en guidede tur rundt i Portsmouth, som vi brugte på se de forskellige seværdigheder i byen. Samt at få snakket ordentligt med vores familie.
Dag 9 Mandag var første arbejdsdag på vores praktiksted, så her blev dagen på arbejde – om eftermiddagen og aftenen brugte vi tiden derhjemme, og fik snakket ordentligt med vores familie.
Dag 10 Tirsdag stod det igen på arbejde, og om aftenen mødtes klassen i byen og brugte tiden sammen igen, hvor vi tog ud og spiste.
Dag 11 Onsdag aften var det meningen vi skulle have været til quiz night på IBD kontoret, men pga. Det gode vejr fik vi lov til at tage på stranden alligevel, hvor største delen af drengene fra klassen mødtes.
Dag 12 Torsdag skete der ikke det helt store udover vi var på arbejde, også brugte jeg dagen derhjemme på at slappe af.
Dag 13 Fredag tog en stor gruppe af os på stranden efter arbejde, hvor vi efterfulgt tog ud og spise inden tur gik mod lufthavnen Lørdag morgen.