Granada, Spanien 31. oktober - 11. november 2022

Dag 1 – Torsdag

Vi startede med at stå tideligt op for at spise morgenmad, og derefter fik lov til ar gå lidt rundt sammen. De fleste af os valgte at gå hen mod et lille bjerg, der var så nogle der gik tilbage lidt over halvvejs og selvfølgelig nogle der blev og gik videre op. Da vi så kom op holdt vi pause og begyndte derefter og gå ned for at få frokost.

Dag 2 – Fredag

På dag 2 begyndte vi på praktik pladsen og blev der introduceret til et program kaldt Unity. Unity bliver brugt til forskellige ting, men det vi brugte den til var for at lave spil til computere, konsoller, mobiler og websites. Denne dag begyndte vi på 3D Physics, det var lidt kedeligt, men det gik ellers fint.

Dag 3 – Lørdag

Lørdag var en fridag så man kunne selv bestemme hvad man ville lave, så der var nogle der gik ud for at gå og andre der blev tilbage på hotellet, jeg var så en af dem de blev tilbage på hotellet da jeg havde lidt ondt i min ryg.

Dag 4 – Søndag

Søndag lavede jeg heller ikke så meget, jeg var for det meste vare på hotellet og slappede af.

Dag 5 – Mandag

Vi startede igen ud med at spise morgenmad og derefter tog bussen hen til praktikpladsen, hvor vi denne dag lærte om 2D Physics,

Dag 6 – Tirsdag

Det var lidt ligesom mandag dog lærte vi denne dag om terrain. Så vi kunne lave bjerge til spil, man kan nok også bruge det til fim, hvor de er et klip af et bjerg,

Dag 7 – Onsdag

Igen var det ligesom mandag og tirsdag, vi begyndte dog i dag på Visual scripting, hvilket var meget sjovere end de 3 andre dage pga. det mindede om det kode vi laver i klassen, her der fik vi vores karakter til at at kunne kigge op, ned og til side og så også skyde.

Dag 8 – Torsdag

Denne dag mindede lidt om onsdag da vi i dag skullelave videre på visual scripting, hvor vi her fik vores karakter til at kunne bevæge sig, ved brug af tasterne a, w, s og d,

Han viste os også hvordan man kunne kave det om til et rigtigt spil, til slut fik vi også en form for certifikat på at vi havde gennemført hans kursus.

Dag 9 – Fredag

Vi stod op for ar spise morgenmad og derefter blev vis vej af en guide ved navn Renata til et busstoppested som så ville tage os hen til Alhambra. Alhambra er et citadel, det er et meget stort sted med masser af ting at kunne se. Der var en fantastisk udsigt.

Dag 10 – Lørdag

Vi lavede ikke særligt meget herudover at slappe af.

Dag 11 – Søndag

Søndag var heller ikke særlig spændende da vu var lidt trætte.

Dag 12 – Mandag

Vi var til flamingo show, det var fedt at se men det var ikke lige frem noget for mig.

Dag 13 – Tirsdag

Vi stod lidt tidligere op for at spise morgenmad og derefter blev vi hentet af bussen som kørte os til lufthavnen.