Granada, Spanien 2. november - 15. november 2022

Onsdag 2. november

Vi alle sammen mødtes på Nykøbing Falster station hvor vi fulgtes til det tog vi skulle med. Vi ankom til vores hotel ved en 02:00 tiden om natten.

Torsdag 3. november

Vi mødtes ude foran vores hotel kl. 08:30, hvor vi fulgtes til morgenmad. Nogle af os valgte at gå op på et bjerg, for at udforske Granada. Kl. 09:00 kom der en for at byde is velkommen, og forklare os hvad vi skulle lave alle dagene. Vi mødtes ude foran vores hotel både til frokost og til aftensmad, for at følges dertil.

Fredag 4. november

Fredag mødtes vi igen og fulgtes til morgenmad. Kl. 09:15 kom der en fra Arcan Studios, så han kunne vise os hvordan vi kom frem og tilbage fra praktikken. Vi havde praktik fra kl. 10:00-13:00.

Søndag 6. november

Jeg havde fødselsdag og fyldte 18 år, så vi fik alle en is hver. Vi var nogle som lå på et værelse og så film.

Mandag 7. november

Vi mødtes og gik til morgenmad. Efter vi havde spist morgenmad fulgtes vi over til bussen, så vi kunne komme til vores praktikplads. De computere vi fik til arbejde på var ikke lige det bedst, folks programmer på computeren crashede hele tiden.

Tirsdag 8. november

Vi var i praktik igen .

Onsdag 9. november

Vi var i praktik igen.

Torsdag 10. november

Fredag 11. november

Vi skulle til Alhambra og se noget af det, der var dér.

Mandag 14. november

Vi var inde og se Flaming Show, jeg synes personligt det var lidt kedeligt, men det var ellers god musik. Efter showet gik vi ud for at få pizza.

Tirsdag 15. november

Vi fik fælles til morgenmad, med vores kufferter, efter vi havde spist morgenmad blev vi hentet af en bus og kørt til lufthavnen. Da vi ankom til Danmark, fulgtes vi tilbage til Nykøbing Falster station, hvor vi så gik hver til sit, da vi kom ud af toget.

Min mening

Maden vi fik, var ikke det bedste mad alt det mad vu fik at spise kunne vi købe længere nede af gaden i det lokale supermarkede. Stedet vi boede på var nyt og et godt sted at bo.