Zaventem, Belgien 12. december - 16. december 2022

Mandag 12. december 2022

Mandag var vores rejsedag, hvor jeg tog turen fra København til Bruxelles. Her skulle jeg bruge de næste dage, som dommer i konkurrencen “Project MFG”. Jeg stod tidligt op om mandagen for at nå flyet ved 7-tiden. Jeg tog så fra lufthavnen til Haas HQ, og mødtes med de andre dommere. jeg fik en rundvisning af stedet, og først på eftermiddagen, tog jeg og eleverne til Auto World Museum. Her kiggede vi på diverse biler. Vi gik en tur rundt i byen i det område. Vi var også på en café, og få lidt kaffe. Derefter tog jeg tilbage til Haas HQ, for at planlægge de næste dage.

Tirsdag 13. december 2022

Jeg tog om morgenen, en taxa fra hotellet, til Haas HQ, hvor første dag af konkurrencen blev skudt i gang. Her var opgaven at holde øje med deltagerne ikke snyder.

Onsdag 14. december 2022

Jeg tog om morgen, en tage fra hotellet til Haas HQ, hvor anden dag af konkurrencen blev skudt i gang. Her var opgaven at holde øje med deltagerne ikke snyder, samt måle på det der blev fremstillet om tirsdagen.

Torsdag 15. december 2022

Jeg tog om morgenen en taxa fra hotellet til Haas HQ, hvor anden dag af konkurrencen blev skudt i gang. her var opgaven at holde øje med deltagerne ikke snyder samt måle på det der blev fremstillet om tirsdagen.

Fredag 16. december 2022

Fredagen gik afslutning af konkurrencen, uden deltager, herefter var tid tog vi i lufthavnen. Da jeg var kommet gennem Security så fik jeg noget at spise sammen med mine deltagere, inden vi sammen skulle flyve hjem igen.