San Sebastian, Spanien 26 februar - 10 marts 2023

Hvad vi lavede når vi var i skole:

Mandag.

Mødte vi først ind og skulle ind i et rum med 2 af de spanske lærere hvor vi så videoer af skolen efter det fik vi en rund tur af skole hvor vi også hørte om alle deres maskiner og om deres solceller efter det mødte vi dem fra vores baskiske klasse

Tirsdag.

Lærte om hvordan solceller virkede og hvordan de fik strøm men tirsdag var lidt en hygge dag da vi bare skulle lærer baskerne at kende

Onsdag.

Pillede solceller ned og skulle skifte de skinne de sad på ved at lave nogle nye

Torsdag.

Lavede skinnerne solcellerne skulle på

Fredag.

Var ude og se en solcelle park

Mandag

Vi sat skinnerne op til solceller

Tirsdag

vi var i klatre pak og ude at spise på Mikels Madklub

Onsdag

der skulle vi færdig gøre solcellerne ved at lave ledningerne til dem og smide dem sammen og satte dem på skinnerne

Torsdag

Der tog mig og Mathias Jannik og Oliver ud på udflugt i byen og fandt et forladt snekker hus hvor

Fredag

Lavede vi ikke det store fordi det var sidste dag så vi sagde bare farvel til de andre og snakkede

Hvad vi lavede når vi ikke var i skole

Søndag

Vi mødtes klokken 10 i lufthavnen hvor vi så mødte de to andre vi skulle bo sammen med dernede og så skulle vi flyve ved en 12 tiden hvor vi skulle mellemlande i amstadam for derefter at flyve videre til Bilbao hvor Peter så havde lejet en bil hvor vi skulle finde ud af hvor vi skulle hente den og det var lidt svært at finde men så blev vi hentet af en gul varevogn der kørte os ud til bilen hvor vi så kørte 1,5-2 timer til san sebastian

Mandag.

Vi så byen og gik rundt og købte nogle små ting ind ellers ikke det helt store

Tirsdag.

Vi startede med at tag ud i bm og købe ind efter det tog ud og gå byen og gik lidt rundt der om aften tog vi hjem hvor Lucases jakke gik i stykker og Oliver var ved at blive mast i en dør og vores dør gad ikke låse sig op med den rigtige gode og Mathias ramte badtrip

Onsdag.

Onsdagen var en afslapnings dag hvor vi ikke lavede det store andet end at gå i bm i starten lige da vi kom hjem fra skole til aftensmad tog vi kebab ved det værste sted i byen den var virkelig dårlig efter det og vi kom hjem begyndte brand alarmen

Torsdag

Tog vi ud og drak med nogle fra skolen i Spanien

Fredag

Så vi fodboldkamp og tog hjem efter

Lørdag

I byen ved den gamle by

Søndag

afslapning

Mandag

i spa

Tirsdag

ud og tage en øl med Mikel den kvindelige lærer markel atur og en af de andre

Onsdag

Der var markel og atur og mig lucas og thomas ude at spise på en lokal rasturan hvor jeg fik en slags sandwich med noget blæksprutte og noget dressing i den

Torsdag

Var vi ude og se fodbold med baskerne ude på en bar og fik lidt at spise på den bar efter kampen var færdig tog vi ud og spiste burger og derefter tog vi på lidt forskellige bar og ved en 1 tiden blev vi trætte af bare og tog på natklub og den første klub kunne vi ikke kom ind på og jeg nåede at blive smidt ud 5 gange fra køen og den næste kom vi ind i i første forsøg  men der var det kun mig lucas markel og atur der gad med ind i så der hyggede vi os bare så glemte vi alt om klokken så den ramte 5 og den lukkede og lucas tog videre på bar og jeg snakkede med nogle baskere og frnskmæn hvor efter lidt tid jeg fulgte med en af franskmændene hjemad da hun boede tæt på vores hostel

Fredag

Vi fik fri 13 og kørte mod lufthavnen med det samme og efter en times tid kom vi frem til lufthavnen og skulle vente på de andre også kom så da vi kom ind og afleveret kufferten og skulle igennem metal detektere fik jeg et random check og skulle testes for narko og sprængstoffer hvor de testede alle mine ting og skulle hive trøjen op så efter det skulle vi vente på vores fly og der gik lidt tid før det kom og da der kun var 15 min. til vi kunne komme ind blev det forsinket med 30 min. Men så da vi enlig kom