Dag 1. 14 maj 2017

Den første dag mødtes vi alle sammen i lufthavnen kl 16.00 ved terminal 3. Hvor vi tjekkede ind sammen hvor vi fandt ud af hvilke sæder vi skulle sidde på

Derefter fik vi frie tøjler, men vi skulle mødes 17:35 ved vores gate. Vi gik ind i flyet og der fandt jeg så ud af at jeg faktisk skulle sidde alene, det gjorde mig rassende. Men spurgte Stinne vores lærer om vi ikke kunne bytte plads, og det gjorde vi så. Så jeg kom til at sidde ved siden af nogle som gjorde at jeg havde en god flyvetur.

Da vi landede i Manchester skulle vi med en bus fra lufthavnen til York, hvor vi blev sat af på York universitet og vi skulle mødes og deles ud i vores værtsfamilier. Vi kom i en rigtig god værtsfamilie de er super søde og imødekommende.

Dag 2. 15 maj 2017

I dag stod vi tidligt op da vi bor en time væk fra Universitet. Da vi kom hen på Universitet kom vi hen i et lokale hvor vi mødte en mand ved navn Tudor, som var sammen med os i de 3 dage vi var der. Senere på dagen mødte vi den danske ambassadør på York Universitet.

Dag 3. 16 maj 2017

I dag lavede vi teambuilding på universitet hvor vi alle kom tættere på hinanden og lærte hinanden og kende. Senere på dagen skulle vi høre på noget fodbold og Fenice.

Dag 4. 17 maj 2017

I dag hørte vi på to damer som fortalte om Business Marketing, det var rigtig interessant at høre om.  Senere på dagen skulle vi snakke med personer som gik eller havde gået på Universitetet.

Dag 5. 18 maj 2017

I dag har vi været ude og gå på York bymur som går igennem York. Det var en rigtig hyggelig tur.

Efter det fik vi frie tøjler til at gøre det vi ville.

Dag 6. 19 maj 2017

I dag har vi været inde og se York Minster. Det var så flot og rigtig interessant at se. Senere hen på dagen gik vi ned og shoppede lidt i byen og om aften tog nogle af os hen på Universitet og spillede forskellige spil

Dag 7.  20 maj 2017

I dag rejse vi fra York til Portsmouth. Det tog 6 timer, og det var faktisk ret kedeligt. Da vi ankom til vores nye værtsfamilie troede vi det var løgn, der boede 12 andre studerende fra forskellige lande og så var det drenge. Vi blev utrykke og flyttede derfra efter 2 timer.

Dag 8.  21 maj 2017

I dag skulle vi møde IBD og de fortalte og viste os Portsmouth. Sidst på eftermiddagen tog vi op i Emiratets Spinnaker Tower, det var så flot.

Dag 9. 22 maj 2017

Jeg var på mit praktik ophold, som var super fedt. Jeg arbejde på conservative office, og det var et hyggeligt sted at arbejde. Vi fik et godt indblik i deres arbejde.

Dag 10. 23 maj 2017

Igen var vi på arbejde og det var en kort dag, pga der havde været terroangreb i Manchester, og da de er konservative derovre så må de ikke lave politik den dag, og skulle helst ikke være der. Så efter Frandsen og mig fik fri, tog vi ned og besøgte de andre i Primark og vi gik ud og shoppede.

Dag 11. 24 maj 2017

Arbejde i lang tid på arbejdet.

Dag 12. 25 maj 2017

Dag 13. 26 maj 2017

Jeg havde slået ryggen dagen inden, så jeg havde fået lov til at blive hjemme. Om aftenen tog os de fleste fra klassen ned på stranden og havde en lækker aften og afsluttede den med at tage ud og spise.

Dag 14. Maj 2017

Vi kom med en bus der kørte og til Harvant, hvor vi skule med to forskellige toge til Gatwick airport, hvorfra vi selvfølgelig fløj til DK. I lufthavnen fik jeg lige købt lidt mad og lidt mere mad. I DK splittede vi rimeligt hurtigt op og tog hjem efter en meget god studie tur.